I skidbacken

Vi börjar med en bild på klövsjö (bild tagen från backen):





Jag och min lillebrorsa i liften (det var soligt, så jag kunde inte titta):


 

HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad knäpp jag ser ut!


Här är jag och min lillebrorsa i skidbacken - allt från stillastående bilder, till hopp och hockeystopp:
 


Ni ser nog vem som är jag, men den lilla plutten och grön jacka är min lillebrorsa.



Min lillebrorsas outfit:

Skidset, hyrt
Övriga ytterkläder hi sport





Och så båda två:




Här är den brantaste backen i hela Klövsjö från liften. Den heter Svartåshanget:




Inte så bra bild på mej och Brorsan, men backen syns bra!

Här är jag och lillebror i själva Svartåshanget:



Den ser inte lika brant ut när man åker den, men man kan inte svänga lika korta svängar i den här backen som andra.




Mitt och brorsans bästa bilder på hopp (Pappa hann aldrig få någon bra bild på mej):



Hm. Hoppas inte den okända kvinnan blir arg om hon läser min blogg...




Min brorsas hopp blev lite bättre va?





Forts i nästa inlägg...

Kommentarer
Postat av: Classie

Guuuuud vad avundsjuk jag är...

Jag älskar verkligen att åka skidor och guuuud vad bra väder det är där..

Själv ska jag bara åka till Romme på fredag.

Någonting iallafall..



HA DET BRA!!

2009-04-08 @ 15:25:45
URL: http://classiel.blogg.se/
Postat av: Lovisa Eriksson

Coolt! Jag var också i vemdalen ! Jag kom hem idag! Jag åkte Lördag, Söndag och Tisdag. :)

Var i vemdalsskalet på söndagen och tisdagen, och i Björnriket på Lördag!

Häftigt att vi var där samtidigt :)

2009-04-08 @ 18:23:24
URL: http://loviisae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0