Nu äntligen kommer jag med de fina bilderna!

Här kommer de:



Den prickiga saken är en bikiniöverdel som ni kanske får se mer av.


Här är förrgårdagens outfit:







Flipp flopps
Klänning
Tights
Bikini
Hårband

Och en väska oxå:



Efter de där korten åkte jag och mamma och köpte skor.

Så här såg början ut på den mysiga dagen med Indra:



Indra



Snygga filmstjärnan Zemlan



Och... hehe. Ja.

Våra flaskor som vi hade vattenkrig med såg ut såhär:




Kolla den här coola:



Resten kan ni se på Indras blogg!




Såhär ser jag ut idag förresten:



Clarice gjorde först en jättesnygg frisyr. Men den fick jag inte på bild.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: B R U N E T T ' N A T H

?

2009-06-04 @ 19:14:28
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

Du måste ta bort bilden på mig i bikini (På order av föräldrar)

2009-06-05 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0