Blööööööööööööö!

Idag är jag lite sjuk. Det är ju bra, eftersom man hinner göra mer på bloggen, men lite tråkigt är det ju!Senare idag ska jag vara med en kompis, hon heter Julia och gick i min gamla klass. Vi kommer antagligen spela sims, och vi kommer inte vara ute, eftersom jag är förkyld. Som jag säger när jag är sjuk: Jag mår som en fjäril på vintern ( se kommentarer ).




Jag är lite sur, för nu så kommer inte jag få göra alla nationella prov i skolan. Jag har missat 2 st med idag, och jag kommer få massor att göra när jag kommer tillbaka! Alla säger att det första provet som jag missade ( delprov a i ENG ) var jättelätt, men inge´n vet något om nationella proven i svenska. Jag känner på mej att det finns ett och annat, något mer komplicerat prov i svenska... Kolla den här:








HIHI! Var den inte lite kul???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0