Svar:

Favoritblogg? Varför började du blogga? Första kompis i klassen?
Jag älskar Elsas blogg! Alltså hon som ställde frågan - bli inte ledsna nu alla andra. Jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul, och jag ångrar det inte!!! Min första kompis i klassen var Clarice!

Hej,jag undrar vilken som är din favvomat??

SUSHI! Jag älskar sushi!

Skulle du vilja försörja dig på att blogga? Har du några andra aktiviteter än piano?

Hm, försörja mej på bloggen... Nej. Jag skulle nnog känna mej ganska snobbig då, men de skulle va kul!

Varför längtar du till torsdag?
Jag ska på bio med min kompis som jag inte har träffat på typ, ett år eller tom mer!

Vilken är den bästa låt du någonsin har hört? bästa musikvideon? vilken musikstil (är din favorit)?
Oj! Det finns så många låtar! Jag kan nog inte välja. Musikvideo. Jag bryr mej inte så mycket om dom. Tro det eller ej, men jag gillar hårdrock!!!:P Det gör Indra med! I love you Indra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0