Dagen har varit pinsam, kul och... allt

Idag har vi haft världens vårfest! Den hölls på min skola, och vi hade konserter. Våran musiklärare skulle ge oss ton för "Hotaru koi" (på svenska "eldflugan" eller något) som var på japanska, så gav han oss världens lägsta ton som altarna inte skulle klara av att fortsätta på! Det blev världens skratt i publiken när han berättade att det inte var vårt fel, och gav oss rätt ton.
   VI gick runt lite på festen (jag och mina kompisar) och åt godis, spelade kul spel och så! Det var super!

Efter skolan så åkte vi till Sickla och köpte en basketkorg, en basketboll - egentligen två, för det ingick en -, två bandymål, två klubbor, en boll och nu återstår bara att sätta ihop allt! Men en toppendag i allafall!

Stress! Jag har basketmatch imorgon, sedan har jag auditio

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra dag =D

2009-05-09 @ 20:39:58
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0