DANGER - They are not what they look like... The terrible honeys!

I förr går så bestämde Jag Ella och Indra (www.enblandmiljonerandra.blogg.se) att vi skulle dansrepa i Indras lokal. Sedan skulle vi sova över där och dansa dagen efter oxå. Men sedan tyckte inte min mamma och min moster att det var bra att sova i en lokal. Men jag övertalade mamma att vi skulle sova där och nu sitter jag hos Indra!
   Snart ska vi äta frukost. Men först ska ni få veta några läskiga saker man kan göra i ett badrum...

  1. Gå in i ett badrum. Tag med en kompis. Sedan så skvätter ni vatten på spegeln med lampan tänd. Sedna släcker ni lampan och tittar er i spegeln hela tiden. Då ser ni att ni ser blekare och sjukare ut!
  2. Gå in i ett badrum. Tag med en kompis. Du som fixar tricket går in och ställer en golvmopp med jacka på bakom där dina kompisar ska stå. Sedan säger du åt dina kompisar att blunda. För dem in i badrummet och släck lampan. Sedan får kompisarna titta. Kolla i spegeln. Sedan tänder och släcker du jätttefort tills dina kompisar upptäcker moppen med jacka på. Jag lovar! De blir skitskraja!
  3. Tag ett rep. Tag med dina kompisar in i badrummet. Sätt repet runt halsen. Sedan tänder och släcker ni jätte fort. Se vanlig ut. Tredje gången som ni tänder och släcker så gör du en grimas! Jätteläskigt faktiskt!

Det är klart att det finns andra saker att göra oxå. Testa dej fram! Om man tror blir man rädd!

Nu ska vi äta frukost. Sedan ska vi dansrepa. Sedan ska jag ha piano. Nä nu är jag hungrig. Kommer kanske med ett inlägg sedan!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; allt väl?

2009-05-22 @ 13:44:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: aina

skynda dig om du ska vara med på den här veckans omgång... på min tävling

2009-05-23 @ 19:52:08
URL: http://singit.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg, titta gärna in i min.

kram. /www.elinstenback.blogg.se

2009-05-25 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0