Kineserna har anlänt - och många fler! WOW

De anlände i onsdags!

De bor hos några i min klass och i några andra klasser. De är jättesnälla! Som tur är pratar de engelska. Men de är som sagt jättesnälla. De är jättebra på att sjunga oxå. Vi sjunger ju en kinesisk låt oxå. Den kan jag utantill nu.

Idag har jag haft basket. På träningen spelade vi tre mot tre mot tre. Jag försökte ta bollen från en tjej. Hon är lite yngre än mej. Jag tog tag i bollen, och försökte slita loss den, men när jag började rotera så höll hon fast i bollen och började flyga! Det blev världens gapskratt i laget. Hon hängde ju fast på bollen!

Vi har slutspel på söndag. Då kan man vinna medalj...
Sedan ska vi äta matsäck med hela laget. Och ett pris ska delas ut till en lagmedlem. Längtar...

Vad har ni gjort på sista tiden? Jag är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag. Vill ha lite koll. Glöm inte att tipsa om era bloggar! Vill ha meeeeeeeer att läsaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe de va så lite:p :)

2009-05-30 @ 12:18:47
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: Issa

fin blogg

2009-05-30 @ 15:24:34
URL: http://halooween.blogg.se/
Postat av: Elsa

eem... vad menar du på ainas blogg? Du röstade på hennes två gånger. Det fick man inte göra!! Om du skulle ha röstat en gång skulle det ha blivit lika. Kan du skriva på min eller Ainas blogg vad du menade?!

2009-05-31 @ 11:36:51
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0