På landet

Idag har jag vaknat, varit på väg till min lillebrorsas fotboll i onödan, åkt till landet och haft det kul!

Okej. Jag ska förklara lite bättre. Idag så vaknade jag klockan sju kanske. Sedan gick jag upp och gjorde lite saker till min lillebrorsa. Sedan åt vi lite frukost. Min frukost bestod av äggröra, macfka, youghurt med honung, varm choklad, apelsinjuice och amerikanska pannkakor med pannkakssirap. En ganska normal helgfrukost.

Sedan så glömde vi bort att Robins fotboll var på tisdagar. Så vi åkte runt hörnet av våran gata och kom på det. Sedan började det regna och vi spelade lite basket ute på gatan. Sedan  åkte vi och köpte lördagsgodis, och sedan åkte vi till landet. Jag träffade en liten kompis, som heter Klara, jag åt lite middag ( kött, potatismos och brunsås samt lite gelé ), sedan gick vi ut, och sedan spelade vi lite plukp. För er som inte vet vad plump är kan skriva det i en kommentar på detta inlägg. Så ska jag förklara det i ett annat inlägg. Det är sååååååååå kul. Sedan åt vi lite tårta som farfar hade bakat. Sedan åt vi lite godis. Onu är jag bara glad!

Vet ni vad? Jag fixar en liten lek. Ni kanske tror att jag bara vill ha fler bloggbesökare, men egentligen vill jag ha fler bloggar att besöka. Så tipsa mej om era favoritbloggar eller bloggar som ni gillar i en kommentar. Sedan så går ni in på bloggarna som ni brukar besöka. Skriv såhär:
     på
www.pianot.blogg.se  finns det en tjej som vill ha fler bloggar att besöka. Tipsa om eran blogg på hennes blogg. Så lovar jag att ni får mååååånga fler bloggbesökare!

Jag vet att det låter själviskt, men jag vill besöka maaaaaaassa bloggar! Tipsa överallt! Måste läässsssaaaaaaaaa! Kom igen nu. Jag kan tipsa om eran blogg oxå om ni vill. Men då får ni tipsa om den på min blogg, kom ihåg det!
   Förresten. Jag besöker bloggar som besöker min pfta, för jag kommer ihåg bloggadressen då. SÅ vill ni ha en som tipsar för fullt så är min blogg ett bra tips! JAg vet att det här kommer att fungera i längden. Inte bara jag kommer få fler bloggar att besöka, utan ni kommer oxå få fler bloggbesökare och fler kommentarer att läsa!!!

Om ni tycker det är en dålig idé så gör inget, men jag lovar att tipsa om era oxå!


TESTA I ALLA FALL! Hoppas ni har haft en trevlig dag, och glöm inte att TIPSA  om inte bara andra bloggar, utan om era egna oxå. Skriv såhär:

Tipsa om dessa bloggar...
Besök dessa bloggar...

HEJDÅ!


Love u!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; jadå :D

ne inte mkt, sj?

2009-05-23 @ 23:04:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; tack för din röst :)

2009-05-23 @ 23:05:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra helg :D

2009-05-24 @ 00:32:06
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Svar:Det var min kompis Ellie som gjorde den.

Jag är skitdålig på data-teknik! ;)

2009-05-24 @ 10:23:18
URL: http://canyousee.blogg.se/
Postat av: Classie

jag har ingen aning om vad plump? eller kanske kommer jag på det när du förklarar det

2009-05-24 @ 17:18:22
URL: http://classiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0