LUCIAMORGON i St:a Clara. Konsertordning:

  1. Vi lyssnade på kyrkklockorna
  2. Jag och Michelle i min paralellklass duett tvåstämmigt. Sången heter "Så mörk är natten" tror jag. Kan se om jag hittar den på youtube.
  3. "Himlen hänger stjärnsvart" unisont.
  4. Goder morgon mitt herrskap med tre duktiga basar från min klass (Gustav, Gustav och Kalle)
  5. Sankta lucia av Alice Tegnér tre stämmigt
  6. God morgon mitt herrskap (eller nåt) av Paula Müntzing
  7. Strålande helgonfé av någon första versen unison, tredje med tre sopran alt och bas
  8. God morgon sång från Kil (tre stämmor) och Orust (unison) typ
  9. Samlade stalledrängar tre stämmor
  10. Stjärngossens visa Theo i femman sjöng solo
  11. Nu vaknen och glädjens första versen unison och de andra två i tre stämmor
  12. Stilla natt i tre stämmor på första och tredje versen. Andra versen var det tre tjejer från femman som sjöng tillsammans unisont
  13. Sofie i min klass var lucia och sjöng haven tack solo
  14. Sankta Lucia och uttåg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0