Baskeeet

Idag har jag spelat basket, hoppat studsmatta, ringt lite samtal, ätit helgfrukost (äggröra,mackor, youghurt med honung, juice, varm choklad), öh... spelat basket, lekt en lek, och... hoppat studsmatta.

Jag har hoppat studsmatta oxåå:P

Jag saknar fortfarande kommentarer!!!!!!!!!!!!!

Jag gillar inte detta, jag har slut på bloggadresser nu. Jag kanske bloggar lite mer om ni skriver kommentarer. Jag har liksom inget att skriva för nu. O jag vill ju se eeeera bloggar oxåå. Så please skriv lite fler kommentarer.


PS. OM MIN NYA DESIGN

Jag har försökt att fixa min lilla header, men den tog för stor plats, så det blir ingen ny förrän nästa vecka. Ha det så bra idag - och sedan oxåå:Phihiihihihihihihi

BBYEE

Kommentarer
Postat av: elin

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen =D skulle vara snällt <3

2009-07-06 @ 10:31:52
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0