Ella och Indra - och jag:P

Igår så vaknade jag och började blogga lite grann. Sedan kom Tindra och skulle va med...



Sedan gjorde jag mej i ordning och sprang till Indra. Här kommer lite crazy bilder från gårdagen:



Ella



Indra



... o jag. Nu tycker ni nog att jag överdriver va??? Men jag tycker det var lite snyggt alla fall! Ella blev oxå lite spooky. Indra med... men Indra ska va minst spooky. Här är lite mer bilder:





Kolla vad coolt Ellas slängkappa flyger!



Haha. Girlpower!



The terrible honeys! Det är vi det!!! Det var Indra som kom på, bra va!



Jag vet att jag såg likadan ut på båda korten...




Mitt snygga tuperade hår!

Indra råkade slita av Ellas huvud... hehe




Helt plötsligt fick vi tokfnatt och började kittlas lite grann, hihi!



Sedan blev det foto i det gröna!

















Hejdå Ella!



Sedan, så rök jag med, och så blev det bara Indra kvar!



Vi hade jättekul! Hoppas ni oxå har haft det bra! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag tycker det ser ut som om alex hade varit på en modeshow oc att indra hon ifrån en halloween fets och eller ser det ut som om hon vaknat ur en gran>?!

2009-05-07 @ 20:24:25
Postat av: Theo

fan vad taskigt fabbe jag tycker att det ser skitsnyggt ut =)

2009-05-08 @ 17:52:01
URL: http://iamthemusic.blogg.se/
Postat av: aina

Bilderna var väldigt snygga!!

2009-05-09 @ 18:56:28
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0