Idag: Va me Fabbe o Patrik

Idag har jag vart och kollat på Patriks basketmatch, sedan var jag och Fabbe och Patrik hos Fabbe. Vi spela piano (som vanligt) och eeh... kollade på fotboll AIK - Gävle. Och så spela lite x-box:P fast den ville inte styra som jag ville så jag föredrog att titta på... Jag är inte så mkt vid bloggen nu för tiden, men ni kan få en liten pianolektion med notteori att plugga på tills jag kommer, hihi.















Det får inte plats mer i era små huvuden nu, så plugga in det här, för snart kommer det svårare grejer (dock inte lika mkt saker på en gång).


PS. Många tar betalt för att lära ut sånt här. Tag chansen nu! Det här är gratis:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0