bääääst

 

Alexandra säger:

 

haha

 

 

jag har en bild på dejhahahaha

wille<3malin säger:

 

 

FÅ SEOMG

 

FFS

 

TA BORT

 

DEN

 

I

 

FÖRHELVETE

 

ANNARS

 

POLIS

 

 

ANMÄLERJAG

 

DEJ

 

DIN

 

 

JÄVLA********

Alexandra säger:

 

 

 

jag har visat den för alla mina kompisardu visar hårethela ditt ansitke

wille<3malin säger:

 

jag lovar jag polis anmäler dej och du får betala

Alexandra säger:

 

de va ju du som gav mej den

 

du har inte rätt att polisanmäla mej

wille<3malin säger:

 

DE GJORDE JAG FAN INTE

 

DU TOG DEN

Alexandra säger:

 

haha jooo

 

neeej

wille<3malin säger:

 

JAG VISADE DEN SÅ TOG DU DEN!

Alexandra säger:

 

jag kände inte dej när du va 8?

wille<3malin säger:

 

du e ju fan 8 din tönt

Alexandra säger:

 

 

DU e 8 på bildenhahaha

wille<3malin säger:

 

du kan hålla käften din cp

Alexandra säger:

 

ok

 

 

jag ska bara visa den för fanny, väntaoch fabbe

 

och theo

wille<3malin säger:

 

jag lovar att jag komemr hem till dej nu

Alexandra säger:

 

visst

wille<3malin säger:

 

och slår sönder dej

Alexandra säger:

 

då blir det du som blir polisanmäld

wille<3malin säger:

 

 

 

käften jag lovar om du gör de...

Alexandra säger:

 

vad

wille<3malin säger:

 

 

asså du måste typ ha 1 vänn din jävla indra alla måste hata djblockad

Alexandra säger:

 

haha no

Kommentarer
Postat av: Indra

"/



är jag en JÄVLA indra?

2010-03-29 @ 18:50:13
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0