Här kommer svar på frågorna!

Favorit blogg? Jag kan inte svara på den frågan, för jag besöker så många nya bloggar varje dag! Stina lees tycker jag om!
Drömresa? Drömresa vet jag inte riktigt, men jag skulle gärna vilja åka till ett lyxigt hotell i Portugal!
Din "favvo" affär?Jag gillar Gina tricot, H&M, lite olika smyckesaffärer som Glitter ochUr och penn.
Favorit film och tv-serie? Svår fråga, men jag gillar BIG (film) med Tom hanks, och tv-serie vet jag faktiskt inte. Det går inte så många bra just nu.
Vilka länder har du varit i? Malaysia, Singapore, Schweiz, Tyskland, Thailand, Spanien, Frankrike, Australien, Danmark, Grekland och England. Det är kanske något mer, jag vet inte riktigt. Jag glömmer alltid bort något land. Ja! Sverige (jag har bott utomlands, och då har jag tagit semester i Sverige, så ni kan inte tycka att Sverige inte räknas)!
Favvomat? Susji och tortias är gott!
Hur smakar sushi? (förutom gott) Hm. MUMSHIGT! Ok. Kallt och...öh...gott.
Favvospel? Elektroniskt. Menar du datorspel och nintendo och sånt så är det nog sims!
Har du pussat en kille i klassen? Ja! På sanning eller konka!
Hur många besökare har du per dag? Förut var det ca 4-10 besökare per dag, men de senaste två dagarna har det blivit så många som 22 och 20!
Hur är det i fjällen? Jättekul och skönt! Tyvärr har jag åkt sista åket för säsongen idag...
Skönt? Jaa
Kul? Jaa...
Ska det bli skönt att komma hem? Ja, men imorgon när vi åker hem så kommer det att bli varmt här uppe i fjällen, 14 grader. Så det är lite synd att vi missar det!
Längtar du till skolan? Nej, inte så värst mycket, men det kommer bli kul att träffa alla kompisar såklart!
Hur många frågor har jag frågat? 10 om jag har räknat rätt!



Tack för alla roliga frågor!

P-U-S-S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0