Skrattfnatt

Hej alla små och stora bloggisar! Idag slutade vi kl 14.30. Precis innan vi slutade, så smittade Filippa mej med sitt skratt! Jag fick ett helt OTROLIGT  konstigt skratt!!! Alla kollade på mej som om jag var sinnessjuk - lite pinsamt. När jag åkte för att möta mamma (vi skulle fika) så hade jag fortfarande kvar skrattfattet! Efter ett tag var det nästan över, men då drack jag en vitaminkick på cafét som satte igång mitt skratt igen! Igår så lagade jag pannkakor hemma, och skulle föra över bilden. Men då hann jag inte. Och nu hittar jag inte sladden, så ni får klara er utan pannkaksberg tills vidare. Beklagar förseningen!

Ha det gött! Här kommer en snygg bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0