Jag är på landet

Jag är på landet och myser med småbarn överallt. Jag försöker ladda ner msn här. Det tar lång tid tyvärr. Vad har ni gjort då? Jag blir jätteglad över att ni gillar min blogg ni som sagt det!:D

Jag har gungat idag med min lillkusin Tuva. Sedan badade vi lite i havet oxå, var skitvarmt faktiskt. Kunde inte gå upp nästan, haha. Farfar glömmer alltid överföringssladden, så tyvärr blir det inga bilder än.

Igår ringde jag världens pinsammaste telefonsamtal som jag INTE tänker berätta om.

Pappa är i Spanien med Eva. Dom ska cykla. Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypiskt pappa (som har fem cyklar och kom på 17:e plats av 18 500 i Vätternrundan och har cyklat i tre år...han vägde 105 kilo, nu väger han 79 eller 80 - skiiiiiillnaaad)

Hoppas ni fortsätter läsa min blogg! Jag läser på som bara den!

:D PUSH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0