Varför?

Jag tycker det är konstigt att vissa av er - ganska många faktiskt - aldrig läser inläggen.  Varför ha en blogg om ingen läser vad jag skriver? Jag kanske skriver tråkiga saker men läs inte min blogg då! Det verkar vara en tävling det här med bloggandet. Jag skriver om mej för att andra ska läsa det ju. Om ni överhuvudtaget har läst detta inlägg så skriv "jag har läst" i en kommentar här under så ska jag kolla hur många som läser och hur många som inte läser, och kanske utdelas ett litet pris...

Jag har förresten haft en trevlig dag med Ella, mina sötnosar och datorn.  Här är min eftermiddag och kväll:



Jag och Ella var lite makeup-artister ett tag. Så här blev Ella. Hon har mycket långa ögonfransar, och jättefina ögon. Eller hur? Man fastnar i ögonen när man tittar på dem. Särskilt det vänstra.

Och jag blev så här:



Jag vet inte riktigt. Ett stort (inte världens vackraste) leende och min fina klänning. Ellas snyggt uppsatta tofsar och en liten hårslinga som hänger ner.  Vi blev riktigt solbrända och fina tycker jag! Förresten är mitt hår bara blondt i topparna. Jag har alltså inte färgat håret!

Sedan blev vi fixerade i solfjädrar. Det började med att Robin tog min solfjäder som jag fått av Isabella. Den doftar havet! Ella sög ur all doft ur den sa hon.



Sedan badade vi, och sedan duschade jag och åt lite daimstrut:



Jessie ville smaka men hon fick inte.



Sedan läste jag lite, och TIndra lade sej på min tidning. När hon äntligen hoppade ner, så läste jag min tidning i två sekunder, sedan hoppade hon upp i mitt knä och lade sej mitt på tidningen. Så typiskt va!?



Jag hade lust att flytta på henne...



...tills hon började leka med snöret till kameran. Hon e ju för söt!

Jessie hade satt sej i andra änden av vardagsrummet.



 Och sedan försökte jag hjälpa mamma med en grej. Men nu bloggar jag litet. Nu slog det över till tisdag. Hoppas ni har det lika trevligt som jag. Ska lägga mej nu och drömma om den jag är kär i. Jag är kär fast jag bara har träffat honom några gånger. Han är ett år äldre, men så gullig så man svimmar. BYE

Kommentarer
Postat av: FRIDA

jag är hamnvärd :)

tar betalt av båtar och så :P

2009-08-11 @ 00:18:11
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä Mercedes skulle ha vunnit.

Glöm inte att bli medlem för att få Gratis Shopping!

Mer hittar du i bloggen min i senaste artikeln :)

2009-08-11 @ 01:57:28
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Classie

jag har läst

2009-08-11 @ 07:42:34
URL: http://classiel.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har läst :D Allltid :)<3

2009-08-11 @ 11:04:10
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter härligt :)

Vad ska du göra idag då?

2009-08-11 @ 12:41:47
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: sebastian

jag har läst

2009-08-12 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0