999.999:e besökaren på blogg.se!

Idag när jag gick in på datorn så stod det att jag var den 999.999:e besökaren på blogg.se, så jag kan vinna en tv eller en iPod touch. Men jag vet inte om det är riktigt. Men det är värt ett försök. Jag har kvar länken i alla fall.

Jag är på landet nu med Indra. Vi skulle bada idag, men det började åska och regna, så vi gick in igen. Jag saknar fortfarande kommentarer!

Jag har tagit massa bilder oxå. T.ex på vår lilla igelkott som bor under vår trappa! Den e jättegosig! Vi klappade den till och med. Sedan har jag tagit bilder på vår stoooooooooooooooooooooooooooooooooooora mängd med smultron som Jag och Indra plockade.

Vad har ni gjort då? Jag och Indra ska se The Reader med Kate Winslet imorn förresten.








Här sitter jag och nynnar på Evening rise. En liten kanon (En låt där man börjar på olika ställen) som vi har lärt oss i skolan.




Förresten, om någon annan oxå blivit 999.999:e besökaren, så kan ni väl säga det, så vet jag att de e en bluff.

Bye

Kommentarer
Postat av: eliin

hm nej "/ men ställ du en fråga så kan jag svara på den sen =D

2009-07-07 @ 15:23:42
URL: http://baaraeliin.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

nice :) hehe

2009-07-07 @ 15:42:42
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0