MSN-dejt

Idag har jag fixat en msn-dejt!!!!!!!!!! Det var verkligen jättekul! Jag känner mej duktig på något sätt....

I början chattade jag med några klasskompisar, som bjöd in SINA kompisar, och vi kallade varann för idioter. Sen retade jag en kille på msn, genom att säga att han va kär i min kompis. Han blev först sur och skickade sura smailisar, men sen så sa jag till min kompis att killen va kär i henne. Jag föreslog att hon skulle låtsas vara lite små-intresserad av honom, men efter ett tag blev det "Jag gillar dej om du gillar mej", men i slutändan blev det "Jag gillar dej!", och kanske lite kärlek... Sen så loggade min kompis ut, och jag satt och sa "sött", samt lite andra kommentarer, tills han loggade ut efter att ha erkännt öppet att han gillade henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så himla ägd!

Hoppas alla ni bloggläsare gillar min MSN-dejt-historia! Skicka alla frågor ni kan komma på om MSN-dejting, så kommer ni sääääääääääkert få alla svar ni vill ha! I LOVE ALL OF YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


//: MVH MSN-dejtingexperten!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-05 @ 21:40:12
Postat av: malin är bäst

jag glömde vad jag skulle fråga

2009-03-05 @ 21:41:49
Postat av: ja det var

2009-03-06 @ 18:37:16
Postat av: Filippa

det var kul och han gick på det också fattar inte hur han kunde det

puss<33

2009-03-06 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0