Idag

Idag var det skola - boring. VI hade sv, matte, so och musik. Allting var PRECIS som vanligt - alltså tråkigt. Men efter skolan hade jag och Indra jättekul! VI sålde lite majblommor vid Indras gamla skola, där vi stötte på några kompisar, och i en livsmedelsbutik i närheten. Sedan hämtade jag min lillebrorsa i skolan. Inga glada miner när jag kom precis. Som alltid vill han stanna och leka med sin kompis. Jag gick ner i förväg och väntade. Det tog inte en lång stund innan min lillebrorsa kom och sa att hans kompis mamma hade kommit och hämtat kompisen. Sedan gick vi hem. Nu sitter jag och skriver en massa låååååååååååååååånga inlägg, och ska besöka alla fina bloggar som jag hittar - som vanligt!




PUSS! Ha det så bra - så sa vi till alla som vi sålde majblommor till. Ok inte puss, men det andra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0