Svar

Hur många gånger har du blivit förbannad på mig (Indra har frågat alla frågorna)?   Jag vet inte om jag har blivit förbannad på dej någon gång. Kommer inte på något just nu i af.
Har du ett syskon? (Jag vet men det gör inte de andra!)  Jag tror alla vet - från skidsemesterbilderna. Han heter Robin och är min lillebrorsa!
Hur får du din bakgrund att se hel ut? Just nu ser den väl inte särskilt hel ut? Men man måste hitta den rätta. Den övre delen måste gå ihop med den undre osv.
Vad ska du göra på majbrasan? Jag har skrivit ett inlägg om det!
Favvoglass? Hm. Jag gillar kolaglass och daimglass. Inte så mkt fruktglasser.
Favvofärg? Blå!
Favvoplagg? Vet inte. Kanske någon av mina klänningar?
Favvoålder som du varit med om? När jag var 6 år.
Favvoland? Vet inte. Schweiz kanske?

Räcker det? Nä! Men vad går det att göra åt det? Du kan inte fråga mer nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men så kul att veta -.-'

2009-08-01 @ 01:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0