Torsdag

Efter att jag har skrivit detta inlägg så ska jag tvätta min basketboll. Imorgon har jag basket! Längtar... Idag började vi kl 9.00. Sovmorgon alltså. Vi hade lite lektioner. På en så övade vi på en kinesisk text. På musiken till en låt. Efter skolan så åkte jag, Indra och Zelda till stan och kollade i lite affärer. Vi gick först i en affär där de säljer dyra - jäääääääääättedyra - kläder som är för gamla människor. Enklänning som var rätt snygg kostade 3999 kr! Alltså 4000 kr nästan! Som sagt jäääääääättedyrt! Sedan gick vi till en väskaffär. Där fanns en massa kopior av andra märken. Indra kom på en lek: Man skulle hitta en väska som man tyckte passade till de båda andra. Indra hittade en snygg silverväska till mej! Sedan skulle man hitta en väska till de andra två som absolut inte passade! Jag fick bara massa orange väskor. Jag passar inte i oranget. Sedan gick vi till Gina tricot. Jag testade fem olika klännongar samt ett par tights. Jag gillade mest en turkos klänning. Indra testade guldshorts! Inte särskilt snygga med röda tights till kanske, men det var kul! Zelda provade ett linne och lite till. Sedan gjorde Indra en pinsam grej, som jag inte tror Indra vill att jag ska berätta nu, men det blev en lyckad dag! Sedan åkte jag hem och spelade basket, hoppade studsmatta, dushade, avslöjade min kärlek till en kille, och nu bloggar jag!

Imorgon börjar vi 9.55. Sovmorgon gånger två alltså. Vi ska ha utflykt med klassen - om det blir fint väder. Hoppas inte vädret lyssnar och förstör för oss! Vi ska tag med lite fika och ha det mysigt!


Nä nu måste jag tvätta bollen! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: maxine

Nej den är faktiskt köpt på H&M :)

2009-05-14 @ 21:11:37
URL: http://maxxine.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack :)

2009-05-14 @ 21:36:24
URL: http://linaohman.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack! =)

2009-05-15 @ 07:10:04
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: Indra

AAAAAALEEEEEEEEEXAAAAAAAAAAANDRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!





Vem? Du måste säga! SägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSägSäg!!!



Annars....



Du får säga idag. På väg till/från/i skolan. You must!





Och du får säga det där pinsamma för min blogg är bevakad av mina föräldrar. Såååååå. Säg vad jag gjorde och säg vem du lovvar!

2009-05-15 @ 08:21:23
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/
Postat av: Sara

hejhej :) fin blogg allt bra?

2009-05-15 @ 17:41:45
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0