www.tjuvlyssnat.se

Haha! På Tjuvlyssnat så finns det massa olika dialoger, asså tjuvlyssnade dialoger. Här kommer några kul fjortisdialoger:

NR 1:
Två tjejer ~14, sitter och diskuterar kändisskap.
Tjej 1: Asså, jag har hörde att en tjejs blogg blev känd för att hon är gravid!
Tjej 2: Palla byta blöjor och mata ungen, äckligt ju.
Tjej 1: Men tänk själv, man kanske skulle bli gravid för kändisvärlden?
Tjej 2: Ja, hon som blev det kanske tänkte ut det innan.
Tjej 1: Tror fan jag ska satsa på det, vad tror du om Peter?
Tjej 2: Varför inte Niklas?
Tjej 1: Fast hon som blev känd har tvillingar tror jag...
Tjej 2: Hur får man det då?
Tjej 1: Man får göra det två gånger i rad tror jag, så två ägg blir befruktade samtidigt eller nåt.

Nr 2:
Två tjejer ~14 diskuterar rymden.
Tjej 1: Men är Pluto en planet?
Tjej 2: Ja, det är typ en planet. Eller, forskarna bara typ bestämde sig för att det inte var det längre.
Tjej 1: Men har de varit på Pluto?
Tjej 2: Nej, de har varit på månen men inte längre.
Tjej 1: Men åh, de kunde väl åtminstone åka dit och kolla runt lite innan de bestämmer sig för att det inte är en planet?

Nr 3:
Tjej 1: Fatta alltså, min syster blir 20 nästa år!
Tjej 2: Mmm, helt sjukt!
Tjej 1: Alltså fatta, nästa år får hon liksom köpa ut!

Nr 4:
Två välsminkade tjejer ~16 sitter och diskuterar.
Tjej 1: Alltså när man går på gymnasiet får man ett kort med massor av rabatter.
Tjej 2: Åh...
Tjej 1: Man får en plusmeny på McDonald's helt gratis. Och rabatt på Lensway!
Tjej 2: Fan, man kanske skulle gått IV ändå...


 Sorry alla fjortisar! Men för er som gillade det här kan ju kolla in där själv!


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; tack så mkt :D

2009-05-16 @ 12:51:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-16 @ 12:54:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Viky

Jag gillar di humor!!

Jag har samma själv!!

/VIKY

2009-05-16 @ 17:02:38
URL: http://girlsroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0